Muusikat ♫♫

Ma lihtsalt ei saa aru, kuhu see aeg on läinud.
Kuhu on need 7 kuud kadunud?!?!?!

Kohutavalt imelik. 
Mul on koguaeg olnud selline tunne, et jaja, mul on ju nii palju aega siin kõike teha, no hurry! Et nagu pole kiiret isegi nende suveniiridega, küll ma jõuan! Tuleb vist välja, et need hangin lennujaamast viimasel minutil... 

Koolis paljud inimesed küsivad, et palju mul veel aega on jäänud siin Tais, vastan et 2 ja pool kuud. Ja alati on vastuseks: "You know it's gonna go fast, right?" 

EIP, pole selle peale kordagi tulnud... :D

ÄÖÄÄäÄÄÖäöÄöÄÖÄÖõõüÕäÄüÕöüÄÖ 

Täpselt selline tunnete mix et nagu samas tahaks et aeg läheks kiirelt aga samas ei taha kah kuna siis peab ju ära minema, tagasi sinna jahedasse päris maailma. Ja kui nüüd aus olla, siis ma ei taha ära minna veel. Nii palju on veel tegelikult siin tegemata. 

Ja uskuge või mitte, aga mulle hakkas üks Tai laul meeldima: 




Keda huvitab, siis võib ka neid laule kuulata....isegi head ning ei aja mind naerma nagu enamus Tai laulud.

See on lihtsalt armas:


Selle laulu puhul paluks mitte ehmatada kui naine laulma hakkab ;) :



Lihtsalt chill:


See meenutab veits Korea poppmuusikat, kes on sellega tuttav :D :


See on catchy ja isegi et hea...ei nagu tegelt, ma olen seda kuulanud kuu aega järjest, ilma naljata:



Muide, üks päev nägin unes, et mind lõpuks siis ka rööviti taksojuhi poolt. Mis selle unenäo imelikuks muutis oli see, et taksojuht ei olnud Taikas vaid Brad Pitt.
Hommikul mõtlesin, et miks ma küll põgeneda üritasin?!?!?!


No comments:

Post a Comment