Imelik koht see Tai

Ma algul mõtlesin et teen nendest asjadest video, aga otsustasin siiski kirjutada sest et kes see neid videosid ikka viitsib vaadata eksole! :D
Igastahes, siin on list asjadest mis mulle Taisse tulles imelikud/harjumatud tundusid aga mis on siin täiesti normaalsed asjad ning millega ma olen juba enamvähem ära harjunud. 

1) Tervitamine - Ma arvan et see on üks asi, millega ma siiamaani jändan ja teen seda kuni aasta lõpuni. Nagu te võibolla teate, siis taikad tervitades teevad sellist asja nagu wai. Ehk siis panevad käed enda ette kokku ja natuke kummardavad. No lihtsalt ei tahtnud mulle see komme külge jääda. Eestis ju ei lähe kedagi tervitama käed koos ja kummardades. Ühesõnaga jah, host ema mulle pidevalt tuletab meelde kui kellegagi kohtume, et thai greeting THAI GREETING! Seda sõpradele ja väikestele lastele ei pea tegema, rohkem endast vanematele. 

2) Ladyboys - Ma ei tea...on vaja seda seletada isegi? :D Millegipärast enne taisse tulekut ma ei uskunud et nad nagu igal pool on. Ma arvasin et see on lihtsalt liialdus et Tai (eriti Bangkok) on neid täis. Aga noh...ilmselgelt ei olnud. Kõige eredamalt on mulle meelde jäänud see päev, kui ma käisin oma host ema koolis tema tunde vaatamas, ta on tai tantsu õpetaja ning tal oli seal ka üks ülikooli õpilane, kes teda aitas. Vaatasin, et wow nii nii ilus tüdruk. Nii graatsiline ja nii ilus naeratus ja pikad juuksed. Tuli ta siis mulle lähedale, vaatasin et kuidagi jube mehelikud käed ning selline kiht puudrit näos...ma ei siiski ei kahtlustanud midagi. Läksime siis host emaga minema ja ma ütlesin talle, et see tüdruk oli nii ilus. Host ema vastus: "Haha no female :)))" Plaksti, iga tüdruk keda ma nägin tol päeval oli minu jaoks mees. Ja nüüd kui näen tänaval ilusat pikka "naist" siis ma tean et umbes 90% juhtudest see pole naine.   

3) Riisi hullus - Nagu me kõik teame, aasia inimesed armastavad riisi. Tai on maailamas riisisööjate edetabelis esikümnes. Ma arvan, et esimesel kahel kuul siin ma sain täieliku riisimürgituse ning vandusin endale, et ma ei söö enam iialgi riisi. Aga siin ma nüüd siis olen, riisist täielikult sõltuvuses. Muide, taikad mitte ei ütle lihtsalt, et nad on näljased, vaid et nad on näljased riisi järgi, ehk siis hiu khao, hiu tähendab näljane, khao tähendab riis. Aga jah, aurutatud jasmiiniriis on lihtsalt parim asi siin maamuna peal! :)

4) Tähestik - las ma natuke toksin suvalt oma klaviatuuri: หกาด้หก่ด้หรสไพไเด่หไรพัำไพรนำรนมแทอผปแใ. Ilusalt täiesti arusaamatu sotaputa eksole. Esimese laksuga siia taisse tulles mõtlesin et jumal küll mis asi see veel on, miks keegi sellise asja välja mõtles, ei iial õpi ma seda ära või saa sellest aru. Ehh, eks ma ei saagi täielikult veel, aga vähemalt see on nagu...mingis mõttes arusaadav mulle nüüd. Enam ei näe ma enda ees hunnikut tähenduseta sodipudi, vaid tähti

5) Tai muusika - muusikastiil mis mulle vist mitte kunagi peale ei lähe, tegelt ka. :D Ma isegi ei oska seda seletada. See pole halb, aga ma lihtsalt vahel hoian naeru nii tagasi kui raadiost mingi tai laul tuleb. Kuulake ja vaadake seda näiteks:  http://www.youtube.com/watch?v=SXXK4P2Ogs0 . Oh jah :D Võibolla rikkus kõik ära see üks ja ainuke tai film mida ma käisin kinos vaatamas, kus lauldi ja...jah. Seda tunnet on raske seletada mis mul tolle filmi vaatamise ajal oli. :D Kordan, see pole halb muusika, lihtsalt naljakas minu jaoks. :D

...Jätkub...

No comments:

Post a Comment