Ko-hal

Olen Tais kohal, elus ja terve, viisa ei kadunud passist ära, Loore ei kadunud lennujaamas ära, kõik on vägagi OK. Lennujaama kohta võin öelda seda, et see oli meeletult suur. Ühest kohast teisse kõndimine võttis ikka parasjagu aega ja ajurakke.
Lennusõit möödus üllatavalt kiirelt ning piina vabalt, kestis hoopis 9 ja pool tundi või midagi sellist. Mu enda kõige suuremaks üllatuseks ma isegi magasin tibake (saavutus missugune, ma tean). Ahjaa, lennukiaknast nägi öösel ikka päris võimast äikest. Üritasime pilti teha aga ei jäänud peale. Aga see oli jah...natuke kõhedust tekitav, aga vägev.
Lennujaamas oli vastas YFU vabatahtlik ning siis meid ja kahte Belgia tüdrukut sõidutati hotelli, mida ma üldse sellisena ette ei kujutanud. Ühesõnaga, väga kena hotell on. Õhtu poole oli meil õhtusöök koos kõigi teiste YFU õpilastega, kellest enamus on sakslased. (Meid on kokku 25, 13 neist on saksalased, on veel inimesi Belgiast, Austriast, Hollandist, Taanist, Šveitsist ja suveprogrammiga tulid ka 2 prantslast). Õhtusöögil pakuti siis....Tai toitu. Nimetada ei oska ühtegi. Enamuse taldriku vallutasid riis ja juurviljad igastahes.

Täna (27.06) oli meil siis esimene "tõsisem asi", kus räägiti meile üldiselt sellest programmist, mis toimuma hakkab ning siis Tai kultuurist, koolist, keelest jne. Saime endale ka 2 YFU särki, koti, käsiraamatu, nimesildi, "õpilaspileti" ja rinnamärgi (nüüdsest peale olen ma Johann, sest et Johanna on liiga pikk ilmselgelt).
Seda ka, et hotelli tuppa tulles nägi Loore meie rõdult kedagi krokodilli taolist. Meil rõdult reaalselt kena vaade "vihmametsale". Kus ronib ringi "krokodill". Keset linna. Nojah. :D
Igastahes, homme on plaanis minna kuhugi mujale, kus meil toimub järgmine selline informatiivne istumine, täna oli see hotellis. Ja siis 29 juuni lähme sellisesse kohta nagu The Grand Palace ning vaatame üle The Emerald Buddha ja Wat Pho ning peale seda väiksele shoppingule MBK kaubanduskeskusesse kus saab osta nt. hambapastat, mille ma loomulikult maha unustasin ja SIM-kaardi. Ahjaa, sinna The Grand Palace'i juurde sõidame paadiga, sest et nii pidavat ummikustest pääsema. Ja loomulikult peame kandma YFU särki, et me kaduma ei läheks. Hehe. Saab olema põnev.

Aga praeguseks vist aitab! Kui on rohkem jutuainet, kirjutan pikemalt. :P
.
(Tahan ka seda öelda, et Tais on mega armsad roosad taksod!)

-Johanna

No comments:

Post a Comment