Hmm

Ütleme nii, et Taile igapäevaselt mõtlemine on lausa või-ma-tu.

Käisin eile oma Tai keele õpetaja juures ja ta rääkis mulle, et ta sõbranna või keegi käis just Tais ja seal pidi olema "burning hot". Okei, ma olen teadlik sellest, et seal on suvel kuum, kuni 40 kraadi, aga... Ühesõnaga, ma üritan ilmale mitte mõelda. Nagu ma aru saan siis ega nad ise ka väga õues maratoni ei jookse selle palavaga. Saab olema ilgelt põnev igastahes.
Seoses Tai keele õpetajaga tuli mulle meelde, et ma õpin Tai keelt. Või siis vähemalt üritan õppida. Siiamaani oskan numberid, mõnda värvi, kehaosa, basic lauseid ning suht ligadi-logadi oskan ka oma nime kirjutada. Enda arust tuli jube hästi välja, aga õpetaja nii ei arvanud. Oijah :D ( โยฮานนา )
Seda ka veel, et mu host family vahetus siin vahepeal. Nüüd igastahes on mul uus pere, ema, isa ja 13-aastane tütar, kellega ma lähen samasse kooli. :)

23 päeva jäänud!

No comments:

Post a Comment