Appi appi

Terekest!

Minek on reaalselt kiviviske kaugusel. 2 päeva veel. 2 päeva! Alles oli 2-3 kuud. Ma lihtsalt ei kujuta ette kuidas see aeg nii kiirelt mööda läks.
Mul on hea meel selle üle, et sain viisad ja kõik muud vajalikud dokumendid/kaardid tehtud ning ei tulnud mingeid probleeme ette. Huh!
Kui nüüd aus olla, siis mulle lihtsalt ei jõua kuidagi kohale, et ma kohe-kohe lähen kuhugi pikaks ajaks ära. Kuhugi kaugele ja võõrale maale, teise perre elama. Ja mu unenäod on ka vinged viimasel ajal olnud. Täna öösel näiteks nägin unes, et ma olin lennujaamas ja kaotasin oma käsipagasi ära kus mul olid kõik vajalikud dokumendid ja asjad ning ma nuttes otsisin seda. Põhimõtteliselt kõik unenäod keerlevadki selle ümber, et ma olen lennujaamas ning kaotan midagi ära. Väike paranoia hakkab tekkima. :D
Ma olen nii nii excited ja ma ei jõua teisipäeva ära oodata, et lõpuks saaks 11 tundi lennukis mitte magada ja igavusse ja ärevusse ära surra. Ahjaa, üks unenägu mida ma veel mäletan oli selline, et ma maandusin Bangkoki lennujaamas ja siis me Loore-Looga läksime lennukist maha koos ja siis ta kadus ära lihtsalt ja ma olin nagu okei siis ja läksin passikontrolli ja mu viisat polnud enam passis ning mind pandi nr. 5 bussi peale (buss millega ma Tallinnas linna ja koju saan) ning sõidutati koju tagasi.

Igastahes, järgmise sissekande siia blogisse teen juba Tais olles, arvatavasti/loodetavasti peale aasta alguse seminari, muidugi ainult sel juhul kui mu viisa passist ei haihtu.
(26-30 juuni on siis see seminar ja 30 tuleb pere mulle Tai YFU kontorisse järgi ning 1 juuli on kooli minek!)

Ilusat jaanipäeva kõigile! :)

No comments:

Post a Comment