Asenduspere seiklused vol. 2: Koh Samet

Ausalt öeldes ei taha ma palju sellest kirjutada, sest et pildid räägivad enda eest...
Igastahes oli minu asenduspere nii lahke, et võtsid mu kaasa 3. päevasele tripile saarele nimega Koh Samet, Rayongi provintsis. Üpriski (või siis mitte väga) lähedal Pattayale.

Koh Samet on selline armas väike saar kus minu meelest oli kuidagi vähe ruumi. Kõik oli kõige otsas aga samas oli see nagu...meeldiv. Kõlab arusaadavalt? Ei?

Sõitsime seal motikatega (mina ei juhtinud) mööda saart ringi ning külastasime erinevaid randu.

Käisime ka väiksel paaditripil lähedal olevatel saartel...need väiksed, praktiliselt asustamata saared on lihtsalt nii kohutavalt kaunid ja rahulikud. Ühel tillukesel saarel leidsin ka ühe kiige täiesti üksikust ags nii ilusast kohast ja ma lihtsalt olekski sinna kiikuma jäänud.

PS: Asendusperest veel nii palju, et teisel nädalal nad totaalselt ignoreerisid mind niiet ma ei lahkunud nende juurest just hea tundega. Aga see selleks.

Aga siit siis pildid Koh Sametist:



















Ühesõnaga jah, see postitus jääbki nii lühikeseks.
Aga järgmine saab olema YFU aastalõpulaagrist... :)

No comments:

Post a Comment