1...2...3...LÄKS!

Mida ma veel sooviksin Tais teha oma väheste järelejäänud päevade jooksul (60 ainult!!)

  • Ujuda meres (uskumatu, ma tean, aga seda pole ma siiani teinud)
  • Kanda Tai rahvuslikku riietust (ülimalt ebatõenäoline, aga loota ju võib, eh)
  • Minna kesklinna ja tagasi koju AINULT busside abiga. (te ei kujuta ette kui lihtsam ja mugavam on on tee äärest takso püüda palavas bussis loksumise asemel :D)
  • Süüa ära arvestatav kogus duriani ilma nägu krimpsutamata
  • Uisutada
  • Õppida täielikult ära Tai tähtede hääldused (haha)
  • Lugeda lasteraamatut Tai keeles (seisab mul kurvalt riiuli peal ja ootab kuni Johanna lugema korralikult õpib)
  • Osta 7/11-is oma telefoni sim kaardile raha vähem kui 2 minutiga ilma müüja segadusse ajamiseta.
  • (Kerget) Päikesepõletust saada (uskuge või mitte, aga see pole mul siiamaani õnnestunud)
  • Süüa edukalt ning mitte alla andes terve kauss riisi pulkadega
  • Osta midagi, mille peal on Tai lipuvärvid
  • Elevandi seljas sõita
  • Laulda Tai hümni 

No comments:

Post a Comment