Lõpp

Mul on selle viimase postituse kokku panek nii palju aega võtnud et see on lausa piinlik. Algul oli plaan see blogi niisama unarusse jätta, aga kuna kuri tädi Elina ei lubanud blogi "rippuma jätta", siis ma võtsin end kokku ning tulin korraks tagasi siia blogindusmaailma. Algul mul oli plaanis ka YFU laagrist kirjutamine ära lõpetada aga vot...

Ma olen olnud tagasi kodus, Eestis, juba natuke üle nädala (Eestis maandusin 18. aprill). See nädal on udu sees möödunud ning mul on koguaeg tunne, et see kõik on mingi imelik uni olnud. See vahetusaasta nagu polekski toimunud ning ainukesed asjad mis selle aasta olemasolu mulle tõestavad mingil määral on pildid ning inimesed kellega ma räägin facebookis.

Ma igatsen Bangkoki nii tohutult ning pidevalt tuleb mulle mõttesse idee et oh, läheks täna Central Pinklao'sse (suur  kaubanduskeskus kus ma vabal ajal chillisin) ja siis mulle meenub, et jep, ma olen ju Tallinnas.

Aga mida ma igatsen veel rohkem on meie YFU grupp ning YFU laagrid...need olid lihtsalt kõige paremad asjad selle vahetusaasta jooksul:

Õnnelik koristaja



"you have a huge SPIdeR oN Your buttttt!!!" (yeah indra im talking to you, spiderbutt!)


Lilian!!!! I miss you so much and you are literally the nicest person in Switzerland (I think) and I seriously hope we can meet again one day! And I hope you will become a policewoman and then I can come to Switzerland and commit a crime and hope you will be the one to arrest me! 


Indra...*punches you in the face*...yeah I miss you.



Pilt kus ma olen elevandi seljas!!!!!




Thank you, Lisa, for supporting me during a boring talk about coffee, I miss you!









See vahetusaasta on olnud kõige lahedam, õpetlikum ning muutvam kogemus minu elus siiamaani ning ma ei kahetse mitte kui midagi.

Aitäh neile kes mu blogi lugesid ning mulle kaasa elasid ning õnne soovisid! :-)

The End! :D

1 comment:

  1. Nii, nii, nii, nii, niiiiii tore!! Nii nautisin su blogi lugemist läbi selle aasta!! "Kuri tädi Elina" saab minu ghettohüüdnimeks nüüd though, tänud. :D

    ReplyDelete